Tekstgrootte
We vinden het belangrijk dat als ouders vragen, opmerkingen of klachten hebben, ze naar school komen en deze bespreken met de leerkracht van hun kind. Alleen zo kunnen we weten wat je als ouder ervaart. Als de bespreking van een vraag of klacht met de leerkracht niet bevredigend is verlopen, kun je je wenden tot de directie van de school. Als je er ook daar niet uitkomt, kun je contact opnemen met het bestuur van BLICK op onderwijs. Meer informatie is terug te vinden in de klachtenregeling, te vinden via
BLICK op onderwijs
Mocht je vragen hebben over onze klachtenregeling of heb je behoefte aan ondersteuning of advies, dan kun je terecht bij onze interne of externe vertrouwenspersonen. Een vertrouwenspersoon functioneert als eerste aanspreekpunt en kan meedenken over eventuele vervolgstappen.
De contactgegevens van de externe vertrouwenspersonen op stichtingsniveau staan vermeld op
BLICK op onderwijs
De interne vertrouwenspersonen van onze school zijn: Jamina Bougrine en Olaf Jacobs. Zij zijn te bereiken via hun e-mailadres en via 010-4500550
Deze regeling is er om mensen te beschermen die misstanden willen melden. Denk bijvoorbeeld aan situaties waarin er sprake is van pesten, discriminatie, fraude of misbruik. Het kan moeilijk zijn om hierover te praten, maar met een klokkenluidersregeling kunnen mensen zich veilig voelen om
hun zorgen te delen. Op die manier kunnen problemen worden opgelost en kan de school een betere plek worden voor iedereen. Onze klokkenluidersregeling is te vinden via BLICK op onderwijs
Een integriteitscode helpt om duidelijke richtlijnen te hebben over wat wel en niet acceptabel gedrag is. Dit draagt bij aan een veilige, transparante en eerlijke omgeving waarin iedereen zich gerespecteerd voelt. De integriteitscode is terug te vinden via BLICK op onderwijs